Det har...


...liksom skett ett litet under, jag som verkligen hatar att springa har numera på mindre än en vecka sprungit tre hela gånger, varav två gånger var med lånbenta mannen och vi blev inte osams, det är helt otroligt!

Och det liksom flyter på och känns nästan bra och jag flåsar bara lite hysteriskt ibland... ;-)

Igår började det dock göra ont i knät igen så nu blir det hårdträning med Beckas knäövningar så att jag hinner stärka upp det ordentligt så det inte pajjar.

Igår sprang vi med reflexvästar, de är status det :-P

- Jag, en löpare med reflexväst... trodde aldrig det skulle hända... men än är inte undrens tid förbi...

(... och ja, det går assegt med uppsatsen :-P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback