Förkylning


...det är väl den obligatoriska höstförkylningen som komer och hälsar på och jag blir lika galen varje gång, träning förstörs, orken försvinner och bihålorna värker...JAG VERKLIGEN hatar det....jag vill vara pigg!

Hälsokosten har fått besök så nu har jag mina c-vitaminpelletstabletter och min mivitotal så jag ska försöka bygga upp lite immunförsvar, men åh vad segt det går.

Andreas och jag försökte träna i onsdags, 2 km löpning och lite styrka sen var vi döda båda två, kanske inte veckans smartaste drag, men jag VILL ju.

Annars skrivs det just nu hemtenta och det ärlite ångestframkallande, det går liksom lite FÖR bra för Anna och mig och då dyker tanken upp om vi faktiskt inte har gjort rätt ;-) På måndag får vi veta när vi ska opponera på varandras halvfärdiga hemtentor.

Gårdagskvällen bjöd på fin laxmiddag i Sala, Andreas var kock och Emil, Vera, Rebecka och jag var gäster. Efter maten dreglade jag/vi över Arn och hans sjukt fina ögon. Erik fick sällskapa mig hem i den numera mörka kvällen.

Vilken fin höst det är, klar hög fin luft och några röda och gula löv :-) Igår promenerade jag över till Andreas och njöt av hösten, plockade några av de sista blommorna och tre kastanjer, det är höst och det gör mig lugn och glad.

Imorgon bär det av till kolmården med Elin, äventyr blir det anar jag :-)





http://vitros.wordpress.com/2008/10/22/brinnande-hostlov-och-solglitter/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback