Trofasthet


Lyckan smeker henne,

så nöjd,
så lycklig.


Jag har tagit din hand och det finns ingen väg tillbaka, aldrig.

Du är mitt hopp,

mitt liv,
mitt allt.

Mitt liv är förgängligt men du är trofast,

alltid,
för alltid.

~

Vann kriget med fastighetsskötaren, nu är det konstaterat att det är nåt lurt i lägenheten. Och om det är något att vara glad för ska väl vara osagt för jag kommer ju antagligen får upppleva att väggar rivs och sätts upp i min lägenhet, men jag VANN! Jag har inte haft fel på min näsa i ett år :-P

När jag missat mitt morgonkaffe och läst min organisationsteori åkte dunvästen på och jag mötte upp Andreas vid trädgårdsföreningen för lite träning. Vilken höst vi har, helt otroligt vackert :-) Brukar det vara såhär vackert?

Vi tränade och kämpade ganska så hårt, blandat skratt och hysteriska försök att pressa ut det sista av krafterna. Penchisarna fick nog lite att småle åt idag iaf =)

Vi cyklade hem i solen och lunchade med Josef och det bjöds på trevliga samtal, kaffe och glass. Fin fin lunch!

Sem kröp Emma ner i brassestolen på balkongen och läste eftermiddagens dos av organisationsteorin. Det var underbart skönt i solen och solglasögonen åkte på!

Anna kom på eftermiddagen och sällskapade med mig i städningen, sen dök tjejerna upp och vi har haft bokcirkel här hemma och diskuterat bildfaktorn av Magnus Malm. Sjukt fin grupp och sköna diskussioner <3 Känns riktigt bra och spännande.

Nu är det dags för mig att krypa ner i sängen och försöka ställa om dygnet igen till normal dygnsrytm.

Är tacksam för en väldigt fin dag!



Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Grattis till dig! Då var det inte så konstigt att vi mådde bättre i fotändan....

2010-10-13 @ 11:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback