Vilken vecka...


den här veckan har varit så dubbel....kan inte beskriva den på något annat sätt.

En fin helg med favoriterna i Holland i bagaget som värmer, två tentor som hänger över mig och gör mig (o)medvetet stressad och oharmonisk.

Sådan glädje men så kommer sorgen, vi rår inte över livet och vad som händer, det är så påtagligt och det gör mig ödmjuk och jävligt blödig. 

Fin kväll med Simon och anton i onsdags med bra samtal, filmkväll hos Axel igår med tänkvärda och braiga kortfilmer om kärlek, piroger fick vi också...där i mellan tentaskriver jag och Anna och vi har så kul och det går sakta framåt i lagom tempo. 

Ovisshet inför framtiden, väljer jag rätt, ska jag säga ja eller nej.

Snön ligger vit överallt och lyser upp, längtar nästan efter skidåkning och en termos med kaffe. Julmusiken hörs ständigt ur mina högtalare, den gör mig varm. 

Idag bryter solen nästan sig fram genom molnen och får istapparna på balkongtaket att glittra. 

Idag väljer jag glädjen och lämnar min oro, för du bär den, du bär mig. 

 



Elins finfina collage från Hollandsvistelsen :D

Ikväll blir det gymmet, höjning till 80 kg i benböj idag, det är en milstolpe.


Kommentarer
Postat av: Jonathan

Oj! 80 kg!

Du ligger en bit före, minsann :)



Men jag klår nog dig (och Simon!) med 110kg marklyft...



/J

2010-12-11 @ 15:33:52
URL: http://www.modulus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback