Klurar


Funderar och klurar, skulle en grön skjorta passa mig?

Den här karriärplaneringsgrejen i skolan och Friskis och Svettis-grejen får mig att grubbla, fundera och klura många många gånger om.

Lära för livet, det tar liksom aldrig slut, jag kommer aldrig bli klar :-P Men man måste ju ha pengar, leva av något, leva för något?

Njuter i fulla drag av den fina vintern vi fått, ljus fin vit snö, adventsljustake och ängel (några tomtar) hos mig, det är sååå fint, I luv it!

Punka på cykeln idag efter strömavbrott i skolan, dumpade cykeln utanför Andreas dörr som var låst (till mitt försvar) och världens finaste har lagat mitt punkterade bakdäck trots huvudvärk och telefonmöten, du är guld, silver och diamanter i ett!

Ser fram emot pepparkaksbak, adventskonsert och mysiga soffkvällar, vinter på det här sättet får det gärna vara för min del :D

Kommentarer
Postat av: Andreas

=D



Tusen tack för den omnämningen! (Tackar och tar emot, förnekar intet ;-) )

2010-11-24 @ 07:39:49
Postat av: lovisa

skjortor är ju så snyggt!

2010-11-24 @ 08:28:19
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback