Vårens första löprunda...


...är avklarad i solsken och ganska mycket is men FY vad skönt det var.

Gårdagen innehöll icke existerande plugg på Waynes med Flicksen och Robin sen bar det av till Andreas som gjorde köttfärspaj till ett helt kompani, bestående av Josefin, Lovisa, Emma, Josef och Erik. vi åt tacksamt efter chillande på soffan.

Kvällen avslutades med massage, choklad och film :-)

Idag ska jag kila iväg och skriva tenta och fira Elin-Skrutten som fyller år!

Sen bär det av mot Stockholm, hoppas på vår!

~

Jag vet var min inre längtan bor,
men det ger mig inte ro,
det är så mycket större än du någonsin kan förstå,
och jag kan bara falla i din nåd,
vila i dina armar och andas,
och blott vänta.

Andas in vårens doft och fyllas av lyckan!

~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback