SUNSHINEEEEE!!!!


Vilken Fredag, så underbart väder, jag blir såååå glad :-) Läsning på balkongen, lunch med Andreas som bjöds på spenat soppa med ägghalvor och knaperstekt bacon... (ja liiite stolt)

Sen kom Lovisa och spenderade några timmar på balkongen innan vi drog iväg på träning.

På kvällen kom Tove, Anna, Robin, Ammie, Linda och Jossan och förfestade lite hos mig med ost, oliver och chirre. Blev en lagom skön kaosig kväll :-) Konstiga och förtroliga samtal på toaletten, kärleksförklaringar, flyktiga kyssar på kinder och intimspel (såklart)
Vid tolv roddade Ammie ut alla och dom drog ner på stan medens Emma kröp ner i sängen för idag har jag jobbat. Jag har pratat så mycket så jag är helt trött i munnen ;-) Men det är ganska kul :-)

Nu laddar jag om med Solsidan, en drink och lite fix innan det är dags för förkaka hos Andreas och sen kravallallall :-)

Imorgon ska jag bara chilla ifall någon undrar, hon är lite trött den där Emma ;-)
 



Sol på balkongen!



Tove, jag, Ammie och Linda



Bilden får tala för sig själv ;-)




Haha varför ska Linda se så jäkla normal ut :-P

Ja, man är lyckligt lottad, så enkelt är det bara!

~


Och jag tror att minnet har suddats ut lite,
hon minns inte lika tydligt längre.

- Men igår grät hon,
inte så som då,
bara några tårar som föll,  
för att hon gör det rätta, 
men det går liksom inte att hejda, 
för hon ser en kontur som liknar din, 
och hon förnimmer en doft som påmminner om din, 
men hon vill inte längre, 
det är över.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback