Hon lever...



...visst lever jag,

dagarna går så snabbt,
det är plugg, grupparbeten och så lite jobb.

Därimellan kläms lite träning in och så lyckas hon hinna trassla in sig i invecklade relationer och faktiskt därmellan ha jäkligt roligt :-)

Som när den döve tanten på bibblan inte hör Emma och gruppen bryter ihop och skrattar mellan bokhyllorna, eller när Lovisa droppar kommentarer om sms-lån, eller spontanshopping med Ammie på stan... :D 

Måste börja ändra perspektiv, 

det är vår, 
min vår. 

Det blev aldrig vår vår och jag är bara uppgiven, kall och så förbannat trött. 

Men det kommer finnas utrymme för utveckling, 
chans att växa som Emma, 

och resten är bara ren förtröstan och du bär mig så varsamt i din hand. 

Efter nymalt kaffe, långfrukost bär det av ner på stan för att träffa Lovisa och Anna för shopping. Sen blir det plugg med Erik och fika :-) 

 ...och jag ska köpa påskliljor, så det så, för nu är det vår! MIN VÅR!!!



- snart värmer solen även mitt hjärta.

  inte nu men snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback