...andra löprundan...


bjöd inte på riktigt lika fint väder och ganska mycket tyngre löpning efter en dunderfödelsedagsfrukost hos fröken Deboussard...men så rolig frukost var länge sedan jag åt :-)

Kvällen igår avslutades hos Tove med dating in the dark (om my..säger jag bara) efter packning och sockerdipp...tentan gick sådär...lite skumma frågor om jag får säga min åsikt men ett G tror jag på, måste det bli.

Ska packa ihop mig nu och vänta in Andreas som ska sällskapa med mig ner stan och hämta ut bilen som ska gå till Stockholm idag.

Sen blir det systertid, OM jag kommer fram vill säga...stadskörningen är inte lockande :D

~

Om jag viskar och säger att det är en skitdag,
om jag säger att det tystnar nu och då står jag ensam,
för jag ser i era ögon att det här är slut nu,
det som lever är en lögn.

~

Glad påsk mina fina påskkycklingar!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback