Skidåkning # 2


efter effektivt (ja delvis iaf) plugg i Key tillsammans med Malin och Emelie bar det av till spåren med Andreas och fyra meter skidor igen...

OCH JAG VILL BARA...skryta lite med att jag kavade ner för VÄRSTA backen och stod upp, sen fixade jag att luta mig lite i kurvorna utan att bli livrädd, sen grejade jag att åka värsta diket utan att fastna med skidorna...sen lärde jag mig sparka ifrån sådär så det låter...lite som när Andreas åker...mmmm faktiskt... :-P

Och jag menar snart har vi tights och magväska...det är liksom dömt att misslyckas att inte ha det.... :-P

Vallade lite av mina skidor också så att jag också fastnade i vanten och satt fast hela skidturen...!

Sen halkade vi hem och bakade bröd och åt varm soppa, helt okej!

Klas ramlade in efter att köket återfått sitt normala utseende efter kladdkakebak och disk.

Vi hade liten cellgrupp som slutade i fin gemenskap :-)

Eftermiddagen och kvällen är klart rankad som en av de mycket bättre, javisst!

Imorgon blir det Norpan och plugg med gruppen, sen lite fika och mys!

Natten önskar en mer eller mindre ledbruten Emma ;-) (PGA skidåkningen ERIK :-P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback