Denna dagen ett liv


Jag har ätit ravioli (ja, ur burken), 
moffat lite finchoklad och tittat på let's dance och morden i midsommer.

Frusit lite,
det är kallt även i lägenheten,
kröp in i Andreas skidstrumpor och blev lite varm.

Nu lyssnar jag på Bach,
Juloratoriet,
ja, jag har varit hos familjen B och fått lyssna på musik,
det sätter sig,
och det är vackert och ganska mäktigt.

Ska krypa ner i sängen nu och lösa korsordet i DN som jag fick på cityterminalen.

Denna dagen ett liv,
ett ganska skönt liv.

Imorgon Linköping "city" med Elin och sen är jag sugen på hockeyturnering, yey måste bara skrapa ihop några lag.

Just nu är det ganska ensamt,
lite kontrast sådär,
men det reder sig :-)

Adjöken och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback