Vilken kväll...


...det blev!

Efter lite förfest hemma hos Linda gav vi oss iväg till Kårallen för vår första BVG-sittning tillsammans med PA och POLKAND. Sena var vi och ramlade in sist av alla men vad gör väl det :-P

EN sjukt rolig sittning med hur skumma och sköna människor som helst.

Efter många turer fram och tillbaka knatade vi iväg till Linda igen för mellanfest,
påvägen hem blev det linbaneåkning, marscherande, och militärjogg!

Påvägen hoppade Emmas kedja och den ville inte riktigt hoppa på igen,
men efter lite meck och lite Andreashjälp på telefonen så fick vi på den :-)

Väl hemma gav vi oss ikast med livets djupa frågor och tömde Lindas barförråd.

Självklart började vi jämföra muskler och stryka ;-)
Linda visade Ammie och mig alla lumpenövningar som hon gjort,
och vi var ju bara tvugna att prova. 

Sjukt roligt!

Sen gav vi oss iväg till HG men fastnade i kön,
som vanligt ;-)

Påväg hem hörde jag helt plötsligt nån skrika Emma,
och då stod Joel och finaste Elin där,
woohhooo det blev nattamat på donken innan en kall hemfärd.

Sjukt rolig kväll!









              
 




Idag har jag städat lägenheten och ska ge mig iväg och träna.

Ikväll blir det kyrka och sen Jane Austenmys med Lovisa och Isabelle!

Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback