Uppdatering


Bjuder på en bild från mina morgonpromenader:



Såhär fint kan det vara,
men snön kan faktiskt få försvinna nu,
så jag kan få börja glida omkring i mina gympisar.

Fast det blir svårt med skidåkningen,
fast å andra sidan har det gått asdåligt de tre sista gångerna jag har varit ute så...

Jag gör ju faktiskt annat än prommar och åker skidor!

Fredagen började med plugg tillsammans med Anna och fortsatte med ett intensivpass med Lovisa.
Vi fick middag hemma hos Andreas och Simon och vi fortsatte till kyrkan för andrum,
kvällen slutde nerklämd i soffan tillsammans med hela gänget tittandes på film.

Lördagen blev en på-stan-dag och jag fikade tillsammans med Evelina nere på Waynes,
kvällen spenderades hos Lovisa tittandes på melodifestivalen och annat smått och gott,
typ SOLSIDAN som är det bästa som hänt på länge.

Söndagen började med gudstjänst och lunch hemma i kollektivet,
Andreas och jag åkte skidor,
sen blev det kärt återsende när Erik hade kommit hem och söndagen slutade fint med the, choklad och damernas detektivbyrå tillsammans med grabbsen och Lovisa!

Och idag har jag, håll i dig nu, pluggat och läst från kockan 14.00 till 17.30 och jag ville inte ens sluta,
det var intressant, jäkligt skön känsla!

Hann med ett träningspass nu ikväll också, det var skönt.

Nu är det dags att sova,
det är en trött Emma som har satt i sig några russin och en kopp the.

Imorgon är jag ledig men ska försöka hinna med lite läsning och fördjupningsuppgifter,
en tur på stan,
skidåkning och middag med Andreas,
och min nya aktivitet, GOSPELKÖR i frälsis.
(ja det är sant)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: nisan

Halleluja!

2010-02-09 @ 11:01:46
Postat av: anna

haha har du börjat i joyfulvoice? :D kul emma!

2010-02-09 @ 21:09:18
URL: http://annacristina.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja kan du tänka dig! :)

2010-02-09 @ 22:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback