Skönaste stunden på dagen...


Den här dagen kan bara beskrivas med ett ord och det är SOL!
Fastnade vid köksbordet imorse och lät solen värma mitt ansikte med kaffekoppen i handen. 

NJUTNING! 
 
Efter föreläsningen idag intog Anna och jag balkongen med termobyxor och sovsäck!
Pluggade men pratade viktigheter.
Så roligt med någon som står ut med mina knäppa upptåg :-)

Kaffe och lunch i solen, kändes som rena afterskin fast med Bo kaspers!



Efter plugg blev det skidåkning med Simon i ett vackert linköping som bjöd på vacker solnedgång.
Vi höll ganska bra tempo och jag var rejält slut när jag tillslut landade hemma.
Vill ju bara påpeka att jag nu cyklat med skidorna...haha vilket äventyr!

Nu är frågan om man ska ta kväll eller kvista över till grabbarna och spela CS.

Svårt beslut!?!?




Godbaj!


Kommentarer
Postat av: nisan

vill också afterskiia på din balkong!

2010-02-12 @ 10:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback