Julstök





Inser att det är längesedan jag städade på riktigt,
packar för hemfärd till Stockholm,
behöver promenad, luft och lite ljus.

Efter en kväll med tacorester, rödvin och Beck så är jag ganska så jättenöjd,
ingenting är som det ska,
jag tränar inte,
jag får inte arslet ur,
jag sover inte,
allt är kaos,
jag är som en stor barbapappa med bomull i huvudet.
 
Och nu är det lite tomt,
jag vill inte åka härifrån,
jag vill vara kvar,
vill vara här och där. 

Men jag är mätt och belåten på alla sätt och vis

 :-) 



 


Kommentarer
Postat av: nisan

vi är som vanligt i synk.

min dag har spenderats med att rensa alla köksskåp, rentorka varje hörn i lägenheten, fräscha upp kylen, tvätta och byta sängkläder.

Julstök helt enkelt :)

2010-12-20 @ 18:02:28
URL: http://nisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback