Roomservice

Nya förälskelsen nu när Cleoavsnitten har sinat är Roomservice, det är så roligt :-) Skulle fira med att kika på Ernst igår på TV4 play men det dröjer uppenbarligen innan dom läger upp avsnitten så jag fick mysa i soffan med Jonny och Mattias istället efter att jag hade varit kaxig och kört en timme på gymmet och sen ett pass på friskis, det känns idag kan jag bara säga, men ingenting som inte går över med lite mer träning ;-)
Väntar in Andreas för lite kvalificerat chill och sen väntar en dag med Anna som äntligen är tillbaka..yes!
Solen skiner och det är en fantastisk dag!
Någon som vet varför min dator trycker ihop allt jag skriver i bloggen? Om jag gör styckesindelningar så försvinner dom när det publiceras? Jag förstår inte, någon som upplevt samma sak?

Kommentarer
Postat av: anna

ibland kan det vara lite klurigt, så hoppa över till html-koderna och skriv <br> blablalbalba </br> efter texten.



typ:



här skriver jag massa text....blablablablabala.

<br>fortsätter skriva massa text.</br> För då hoppar andra raden ner. Vill du att den ska hoppa ytterligare ett steg så skriver du två <br> samt avslutar med </br>



haha. flummigt förklarat. förklarar mer sen isåfall! testa!

2010-08-20 @ 11:29:07
URL: http://annacristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback