Fika


...jag överlevde resan upp till Stockholm i min V70 (Emma goes familjeliv ;-D) Erik sällskapade med mig upp till Nyköping så efetr inlämning av tenta gav vi oss iväg till Nyköping. Med gemensamma krafter fick vi igång både farthållare, parkeringsbromsen och ljusen, Erik var en hejjare på att läsa instruktionsboken ;-)

Stockholm bjöd på en ganska lugn trafik och när Johanna och jag snurrade runt kring centralen och Vasagatan gick det faktiskt ganska bra :-)

Väl hemma blev det orgie i goda "rester" hemma hos Johanna, räkor, fisksoppa, aioli, brieostar och vin...madre det är ju himlen för en fattig student som jag, självklart blev det matkoma och vi landade i soffan framför arga snickaren och fuskbyggarna medans jag försökte kommunicera med Ben/na som sparkade lite på mig :-) Coolt!

Igår lunchade jag och Daniel i Sollentuna Centrum och kollade in den nya "saluhallen" sen blev det sedvanligen fika på waynes i dom antika "intarsiasofforna"

Kvällen bjöd på mys hemma hos Nisfis med Helena, påsktryffel och uppdateringar.

Idag ska jag och Denise Rudberg umgås genom boken Åse, så jag tar en tripp till Stockholms rikemansliv och "drömmer" mig bort bland rika män och miljonföretag.

Ikväll blir det middag med Johanna och Lasse sen bär det av till Fagervik i morgon bitti :D 




Sollentuna när det är som bäst (?)



Daniel kaffelattar


  

Emma och Daniel posar ;-)




Nån envisas med att sluta fota i Sepia och förstör hela symetrin ;-)


Nu blir det påskmys i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback