Vilken härlig dag


om Emma hade svårt att sova inatt, det kan jag skriva under på...
kaffet rusade i hennes inre.

Men jag har överlevt dagen ändå.

Ganska schysst dag i Norpan,
speciellt en fin lunch i solen på trappan,
helt okej gruppmöte.

Det kommer bli ett intressant grupparbete,
jag kommer få stå upp,
kommer få vittna och prata om dig,
få förklara,
och du kommer lyssna,
jag vet.

Sov gott på bussen hem och mötte sen upp min personliga bokhandel i stan,
ett sommarvackert linköping,
som bjöd på glass från Bosses och skön prat med Anna på gräsmattan jämte domkyrkan.

Avslutade dagen med en Elin och Emma promenad runt Rydsfemman i en ljummen sensommarkväll,
skratt, prat och samförstånd.


Nu sitter jag med tandborsten i munnen och ska sova,
ja det ska jag.

Sova med ett stort hjärta,
ett trött hjärta,
ett ömt hjärta,
som längtar,
men som ska bli bättre på att känna.

För idag gav jag upp all förödande vilja och bara levde.

Det räckte för att göra en fin dag!

Natten!

Kommentarer
Postat av: anna

it's all about living :)

2009-09-02 @ 13:51:22
URL: http://Shiveringgreen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback