men hur fan...


...ska det här gå till? 
  
   Pallar inte mer,
   vill inte se,
   vill inte höra,
   och framförallt vill jag inte lura mig själv eller bli lurad.

Vill fly, och det är nu.

Du har det,
jag har det inte,

lätt matematik,

det orsakar sådan där malande molande ilska och smärta i kroppen så jag bara vill lägga benen på ryggen och springa,

för så här ska man inte känna,
jag har känt det förut och det är fel,

och här står jag med händerna tomma,
jag tror att du är spegelbilden utav mig,

men tittar jag noga så är dina händer fulla,
så fulla att det rinner över till och med,
du kan inte ens hålla i allt du har,

och där står jag naken och blottad,
fan, 

När hände det här?

Och hur kan jag ens tro att jag kommit ens en liten bit, 
ja inte ens en millimeter?

Hatar att allt är beroende på, 
och beroende av. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback