Konflikt...


kan inte bestämma mig för om jag är ledsen eller förbannad eller rentav bara uppgiven eller en jävla blandning.

Är arg,
jag vet det,
skitförbannad,
men vill liksom förtränga det,
för jag vill inte, 
för det går inte.

Så jag stoppar in det så långt in det bara går,
du vet så där jättelångt in,
och ett tag har det arga trivts där inne,
men nu kryper det ut och sipprar fram,
det vägrar ligga kvar,
det är liksom emot naturlagarna.

Och allt kommer över mig,
helt oprovocerat och gör så att tårarna tränger fram.

Och det enda jag kan få fram är fa-an.

Det var inte värt det,
fan heller.

Så små saker får det att brista,
Sofia Karlssons röst,
ett ord,
orsakade jordbävning,
idag,
det bubblar och bara väller över.

Vill bara lägga mig ner och skrika och slå och vråla ut att jag vill ha mitt liv tillbaka.

-

Och när jag är normal och inte är knäpp så är jag i Norrköping,
idag har jag labbat hela dagen igen :-)
Förenat zink och jod,
det pös och rök.

Åkte hem,
läste,
fixade,
fick överhettad hjärna så jag gick ut och gick i full regnutstyrsel, det regnar massor jämt här.

Tvättade,
hittade torkrummet, det var ju en seger, javisst!
Nu kan även Emma få torr tvätt, grattis!

Hade cellgrupp och planerade taktil kupp till nästa torsdag ;-)
Det var mys, tända ljus, hembakat bröd och kakor, kaffe och fina människor.

Slutade med att Emma låg i Andreas knä, blev ett med ryamattan och fick massage, bra avslut på kvällen!

Och nu borde jag sova,
ska till skolan imorn på Vuffe-info, sen blir det Stockholm för en jobbhelg.
Lite hotelvistelse och lite zoo och lite bad.

Överlag mår jag bra om bara mitt knä skulle vilja sluta göra ont så jag kan träna, ja då, då, då, då skulle allt va bra :-P

Fy vad jag är bitter,
och när jag skulle be om din hjälp,
ja då fanns jag inte.

Mmm så kan det gå.

Förbaskad fluga här inne som snart ska döööö!


Emma behöver sova, NU, det är akut!

vill slåss eller nåt,
överjävligt hårt vill jag slåss!

Kommentarer
Postat av: anna

aee jag är inte bitter...

2009-09-04 @ 14:21:51
URL: http://Shiveringgreen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så jävla bitter :-P

2009-09-04 @ 19:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback