En jättefin...


...dag ute i skogarna kring Norrköping.

Till min stora glädje stod "Johan Rheborg look a liken" brevid Martin idag,
jag studsade av glädje,
han gör mig så glad,
han har fipplat omkring med sina filmgrejer och bara varit mysfarbror.

Inte helt fel lunchutsikt,
kan inte klaga någonstans,
varför sitter vi inne?






Älskar verkligen min utbildning,
kanske ska bli fjällguide,
eller personlig tränare...

Vi har sjungit också,
du vet den här;
- Jag leker träd, jag leker träd, jag leker ihåligt träd, det bor en uggla i mig!
Sett Martin lekt hackspett med toppluva.

Vi har skrattat,
massor och gott. 





Vi leker rätt mycket, 
men idag när Martin började käka myror, 
ja då började till och med jag tvivla, 
sen när Lasse också stoppade i sig några ja då var det bara att garva. 

Det är en slut Emma som ska ha hemmakväll i kväll. 

Nu är det bad som gäller, 
och så lite plugg, 
och en kväll i soffan! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback