Måndag


...är ute på VFU, helt underbart, så sköna kids, stod som ett fån imorse och hörde inte för mitt liv vad de små liven sa, dom tecknade för brinnande livet men jag förstår ju inte, dom hjälper varandra, men det går inte riktigt fram.

Men under dagens gång så släppte det, och vi kommunicerade riktigt bra.
Jag har lärt mig tolka G som säger kallt till ALLT, se när han tecknar mjölk och vatten.

Jag har övat att uttala A, O och I med T genom att titta på bilder, denna lilla sparv som charmar ända in i hjärteroten. pprepar

Blivit spöad i fia med knuff av en liten kille och fått känna den där lilla, lilla handen som söker.

Kvällen bjöd på träning med allt för lite energi.

och där kom den där låten,
den som säger allt just nu,
som förklarar varenda liten känsla.

Väser med sammanbitna käkar ner i golvet, 
- Du får inte ge upp nu, för du är så nära slutet, du är påväg, du tog ditt första steg, min älskade.  

Kvällen bjöd på bio, sommaren med Göran och ja den va sådär, mest pinsam, men vi skrattade :-) 
 
- upprepar om och om igen, jag har inte förlorat så länge jag har mig själv.

Stänger nu,
skyddar,
går nu. 




    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback