Martin Timell...


...förvandlades till Pappa Rudolf,
med stor säkerhet KOMMER min tavellister ramla ner,
eftersom dom sitter efter konstens alla regler med,
 fina betongplugg,
exemplariska borrhål,
kanonbra skruv,
i en GIPSVÄGG

Och det är bara så typiskt mig,
att när jag upptäcker att det är en gipsvägg,
så skiter jag i det,
för nu ska ju listskruttarna upp,
jag har ju bestämt mig, 
och jag skulle ju fixa det här,

så Emma borrar och pluggar och skruvar upp dom med mina BETONGVÄGGREJER, 
 i hopp om att det dröjer en stund innan dom ramlar ner,
för nu skulle dom ju upp.

Hon kan den där kvinnan :-P
(envisa dumma gris)  

behöver jag säga att jag såhär innan förfesten sitter och läser om mollypluggar och gipsankare,
för NÅGON gång ska jag göra om skiten.

Men man lär sig av sina misstag eler hur var det,
MEN jag försökte och såhär blev det:




Dom tomma tavelramarna ska få något motiv så småningom :D




Nu är det Carola, en flaska vin och några bira som gäller, 
jag ska supa bort mina krossade hantverkaredrömmar ;-) 



Åh Mickey att du inte fattar vad du får
Jag vill att du ska stanna varenda gång du går
Åh Mickey att du inte fattar hur det är
Så se på mig Mickey
Vad jag vill ge Mickey, se Mickey, se hur det är Mickey 

Ikväll ska vi skaka rumpa! 

:D

Nu ska ovven fram!


 


Kommentarer
Postat av: nisan

är stolt över sin envisa dumma gris :)

2009-10-25 @ 18:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback