Jag ser det snöar...


...iallafall i Stockholm säger ryktet, det spär ju bara på mitt pepparkakssug :D

Emma ska till skolan idag och bara tänka positiva tankar....och sen by the way så ska jag skaffa en sån där röd pensionärsdosett som jag kan stoppa alla mina tabletter i (Elin julklappstips :-P)

Sen har jag ju glömt att säga att jag sökt beteendevetenskap till våren, efter all praktisk och Emmas ångest över läraryrket så finns det nu en utväg. Vi får se....


Nu ska jag mixa min soppa och gå till Coop och köpa ingefära och citron...Ewas häxbrygder ska provas :-)

Kram banan!

Kommentarer
Postat av: Lisa

jaa visst är det så, glada nyheter på spotify igår kväll :)

Så du är också ett fan?

2009-10-13 @ 18:03:21
URL: http://mittlivsomlisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

...en utväg ur läraryrket ;) /?/. Kan nog tänka mig att beteendevetenskap är intressant som sjutton.



När jag var på min allra första förskola så var där 2 beteendevetare som inte fick något jobb inom det yrket. Dom omskolade sig till förskollärare...kom jag att tänka på...



Hoppas bryggden hjälper dig att bli bra!

Ewa

2009-10-13 @ 19:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback