Några dagar i Stockholm...



Mötte den här Donnan och hennes Mamma på stationen och vad glad jag blev :-) En sån skön och rolig överraskning. Jag fick den bästa starten på dagen! 





Fortsatte till Sjöberg för Sushilunch med Daniel, massa prat och promenad och det var kul och skönt att ses igen. Var lite mör i benen efter att ha prommat typ heeela Sollentuna fram och tillbaka.



Kollade in nya centrum och väntade in Rebecka. Kaffe och choklad i alpstugan tillsammans med Susanna. Ännu mer prat och hemmakänsla i magen.

Kilade vidare hem till Nisan och spanade in hennes fin fina lägenhet och fick varmt the och kärlek i soffan.

Fredagen bjödpå chill på Sturebadet, lite shopping och mer sushi :-)

Vidare färd ner mot Linkan med Johanna och Anders och en toppenhelg med dom :-)



Idag har mamma och pappa varit här, vi har gjort Tornby och jag har en varmare känsla i magen.

Jag är lite starkare,
men trött,
och glad för att jag är jag,
och att jag är så lyckligt lottad och välsignad.

Tack!


Kommentarer
Postat av: anna

åhh jag saknar dig :(

2009-11-06 @ 16:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback