Det är fredag...


Och det är verkligen FREDAG, sådär fredag "jag har faktiskt jobbat hela veckan" fredag, och det gör mig glad.

Provar kläder inför kvällens flygplanskupp, Andreas och Sandra ska firas på HG ikväll och dom tre partypinglorna kommer anlända som flygplan till alientemat...hmmm klockren tanke där!

SÅ sjukt snygga flygplan :-)



Nu har jag precis strukit pressveck på kaptensbyxorna, velat fram och tillbaka, landat i att jag går naken, endast iklädd flygplan ;-)

Tränining får det bli, en cykeltur till friskis och sen får det bli beslut! Kanske känner mig mindre som en hösäck då...bonde söker fru kanske är min grej ändå :-P




Kartongutprovning




Elin provar danspotencialen



Skapande verksamhet till Bonde söker fru och Mammas pojkar




Flygplanstrio i köket


Annars rullar livet på,
inser potencialen i framtiden om jag vågar släppa nu,
men den är så svår att greppa,
men det svindlar till i magtrakten,
och det är rätt känsla!

Tappar bort den ibland,
blir rädd,
saknar och försöker backa,
men nu är det framåt,
fast jag är rädd,
så jäkla aprädd,
men det måste gå,
det måste.

För du går med och jag hör din röst så tydligt.

Skulle kunna tänka mig att dansa styrdans till Scotts hela natten ;-)
Bara sådär lagom, lagom, lagom,
lagom är jag inte bra på,
jag vill alltid ha allt,
men nu ska det få vara lagom, lagom, lagom

Jag ska börja gå ut på Harrys och dansa styrdans...eller inte men ändå ;-) 


Träning var det ju nu!


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Vilket tema! Jag hade kunnat vara med, som UFO ... hade inte behövt kostym ens... jag är redan likblek och skiftar i grönt ;O)

Thomsson, jag laddar Scotts till nästa helg så kan vi styrdansa med "mogna män" =O)

Kram från mig och Uncle Ben

2009-11-21 @ 09:46:46
Postat av: Emma

haha! du ska se bilderna från kvällen, ja det blev en legendarisk kväll!

Jag får väl bära dig runt i styrdans ;-)

Kommer på fredag förresten och äter gärna middag med er och päronen om jag får!?!

Ta hand om dig och klappa Uncle Ben från mig och säg åt hen att sköta sig :-P

2009-11-21 @ 13:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback