Vaknar...


   och vet inte riktigt hur jag mår,
   känner efter, 

   bara ett lugn, 
   små varma rörelser i magtrakten, 

   njuter, 

   för jag vet att dom försvinner ju närmre dagen kommer,
   suddas ut av ljuset,
   men nu är du så påtaglig,
   och jag får vila.


Gårdagskvällen bjöd på grillning på Colonia i spöregn, men trevligt var det ändå :-) Lite mat, mer vin och skratt gjorde regnet ganska avlägset.
Kvällen fortsatte på ett lite lerigt campus där Petter spelade och Johan och jag ramlade omkring i ett folkhav och diggade.

Kvällen avslutades hemma i köket med varmkorv och brieost... :D

Idag blir det förhoppningsvis Söderköping tillsammans med finingar om Emma kan leva hela dagen, jag är ju helt oförmögen att sova på morgonen :-P
Ikväll blir det grillning och fattömning på HG, yey, om vi orkar, om vi vill, om vi ska!


















Vilken kväll det blev, inget för världen, men en seger för mig, som du aldrig kommer förstå.




Jag, jag, jag
alltid så mycket jag
och så lite du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback