Helgen 2.0

´
När den värsta baksmällan lagt sig från fredagen och SOF-kortegen rullat genom stan gav vi oss iväg till Eriks landställe, hela gänget :-)



Detta mötte oss efter att Simon och Lovisa tagit oss fram på slingriga vägar till Oxelösund.
Vacker solnedgång, grillning och lite spel stod på schemat.



På söndagsförmiddagen blev det promenad, klättring och kottkastning.
Andreas, Simon och Erik.

Emma och Elin vid en av sina checkpoints!



Lovisa, Simon, jag och Elin vid stenen.


Korvgrillning på paltanen.
Jag, Andreas och Elin.


Promenad: Andreas och Lovisa leker med kamerorna :-)


Simon och Jonathan förser sig med lunch.


Båtåkning av hög klass.


Jonathan och Erik har koll :-)


Lovisa och Andreas


Ankarproblem, Erik, Andreas och Simon fixar.

Framme, iland, kakor, sol :D




Josef och Anna testar hur man bäst blöter upp kakor i munnen, när kommer avhandlingen? ;-) 

  
  
Andreas chillar, en liiiten stund! 


Simon chillar massor!


Kakorgie:


Andreas



Elin håller hårt i kakorna ;-)




I väntan på trerätters:


Jag, Simon och Anna vilar ögat lite.



Josef, Elin löser Soduko, Emma försöker engagera sig.
Andreas och Simon läser frågor.

Fylls av känslan av att vara väldigt lyckligt lottad och tacksam över fin fina vänner!

<3

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, åh. avhandlingen ja... efter tentaP kanske ;)

2009-05-19 @ 23:13:49
URL: http://shiveringgreen.blogspot.com
Postat av: Bea

Oxelösund! Där bor nästan jag! :D

2009-05-20 @ 12:21:39
Postat av: Anonym

Bea: Fast snart bor du här! :D

2009-05-20 @ 13:06:39
Postat av: Lina

Så nära, och ändå så långt bort!

Jag testade kajak för första gången i närheten av Oxelösund i söndags. Fiint var det!

2009-05-21 @ 13:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback