Sitter här...


...och känner lite rosa bomull runt hjärtat med frukosten i ena handen och tekoppen i den andra och lyssnar på Van Morrissons gamla skivor på spotify.

Ett litet orosmoln flyger runt inombords, jag är lite rädd, kanske mest för mig själv.

Vädret tillåter liksom det, regnet hänger i luften och musiken tränger sig in i kroppen, det är ganska skönt.

Har lite saker på min todo-list men dom får vänta lite.
 
Har försökt på tag på kvinnokliniken ännu en gång eftersom de glömmer mig gång på gång, så liten är man. Men nu jäklar...! Han vet inte vad han ska göra med mig, jag slår vad dom det....det är därför han inte hör av sig. Typiskt.

Nä dagen får börja nu,

semenarium och fadderutbildning ikväll....

Vi från la casa önskar en trevlig dag med lite bilder från vår eminenta baksida:




Kommentarer
Postat av: Bea

Hahahahahhaha gud vad jag fnissar när jag låtsas att det där redskapet du håller i är en gigantisk tandborste.

2009-05-12 @ 20:43:47
URL: http://wordtrack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback