men åhhh...


...jag hyser otrevliga känslor mot mina grannar...

alltså det har varit knäpptyst hela tiden, nästan sen vi flyttade hit,
tills nu...
i förrgår hade dom konflikthantering i rummet intill mitt, och det lät...(när andas dom?)

och nu när Elin och jag effektiv?pluggar här hemma så drar dom igång värsta partyt på andra sidan väggen...med en bas som heter duga...det bör nämnas att dom drog igång 22.30 igår också... :-P

bör jag nämna att Pensionär 1 och 2 har stått med örat mot väggen för att lokalisera ljudet, vilka grannar det är som låter....

vilka känslor detta kan väcka...skrämmande...inte konstigt att det finns krig i världen :-P

nån som flyr från sitt plugg :-P näe då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback