Jag vill ju

...bara chilla och ta det lungt och va sådär cool, men det går bara inte!

Känslorna,
först de trevliga, snälla och fina,
ramlar över mig,
men byts sakteliga ut mot små svarta,
och jag kan ju inte veta,
för jag vill ju kanske egentligen bara veta,
och det var ju fel, fel, fel...
Nu var det ju dig det handlade om,
glömmer så lätt,
måste bero på åldern :-P

Jag är så oresonabel just nu så det skriker om det,

Och jag har så fel.

Citat från kvällens cell, (sådant diskuterar vi :-P): 

-Jag har PMS två veckor innan jag ska ha mens och sen har jag PMS två veckor efter mens :-P
 
Böneämne??!?!?!?

Goodbaaajjj!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha klockrent. Inte lätt att vara KVINNA!

2009-05-14 @ 09:44:12
URL: http://shiveringgreen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nej verkligen INTE!

2009-05-15 @ 00:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback