Imorgon...


..får vi se om han ringer, har efter mycket om och men tjatat till mig telefontid med Göran på US. Jag tvivlar på att han ringer, han har ju ignorerat mig i ett antal månader nu.

Men han ska få veta att han lever, den dumma apan.

Alltså att han inte vet vad han ska göra det är väl inte så konstigt, jag är ju värsta specfallet det vet jag, men att bara skita i det. Det gör mig så arg. Trots att han fått alla journaler och all info.  

Jag är inte döende, inte alls, jag är stark och orkar ringa och tjata, men om inte?
Stackars alla dom som faktiskt är sjuka...

Ikväll blir det till att skriva lapp med kom ihåg grejer och googla.


Kunskap är makt!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hur gick tentan? Snart flyttar jag till Linköping, du sticker väl inte till Sthlm det första du gör på sommarlovet?

2009-05-27 @ 10:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback