Helgen


 

I slutet av förra veckan var det SOF här i Linkan, (studentorkesterfestivalenförallaoinvidga).

Vi invaderade på fredagskvällen efter en dag med pluggning och solning på mossmattan på baksidan. Efter blodpudding, pyttipanna, sommardrinkar och lite crazydans bar det iväg.
 

Sköönt på paltanen!



Moonwalk :-P

Först förfest hos Johan





Sen det bästa, Elin och Emma sumobrottas något runda under fötterna, jag trodde ärligt att jag skulle dö och kissa på mig, jag har aldrig skrattat så mycket.





Så komiskt!



Dags för semenarium.

Kommentarer
Postat av: Ruff

Dags för inseminarium....

2009-05-19 @ 15:40:11
URL: http://jensuno.blogspot.com
Postat av: Ewa

hej vännen, en paltan vore ngt för mig som ständigt saknar denna gudabenådade norrlänska maträtt ;).



Hoppas att vi kan ses i sommar.



Kramar i massor

2009-05-20 @ 08:40:53
URL: http://detstoraidetlilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback