Fin fin...


..helg tillsammans med Mamma och Pappa i Fagervik.

Ett vackert Fagervik, som tar form.
Ett varmt Fagervik med sol, sköna brassestolar, god mat och gott vin.
Ett fagervik med lagom arbete och lagom med plugg.
Ett Fagervik med bra musik.

En bra helg!

Nu är jag hemma och har planterat växter som jag snott från landet, lite potatis och fixat lite på vår baksida.
Hann med en springtur i spåret och sprang om...HÖR NU tre HELA PERSONER...Emma sprang om TREPERSONER!
Jag är så jäkla stolt :-P

Dog efter styrkan men men, jag spran om TREHELAPERSONER! (och dom var inte barn, pensionärer :-)

Nu kommer Elin hem och vi ska dricka te!

Imorn blir det Tranås för sista gången. Yey!

Och kvinnojouren förståss och kanske lite sällskap.

Det är ganska mys just nu!

Kommentarer
Postat av: Camilla

heej emma :) nu har jag också lyckats hitta hit, härligt ;) grymt bra med tre personer! imponerande, jag skulle ligga i diket ;) hehe. Vi ses imorgon :D

2009-05-04 @ 16:00:49
URL: http://millsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback