Blottare...


...är jag numera...imorse när jag vaknade efter ännu en natt med ungefär hälften sovda timmar av vad jag brukar sova...så släpar jag mig in till badrummet och gör det jag ska göra för att sedan gå ut och klä på mig. Då ser jag att det regnar...attsingen, jag som ska knata 2.5:an.

Går in på mitt rum och drar på mig ett par brallor för att sedan dra upp persiennen för att kolla HUR mycket det regnar. Där står jag väldigt naken med persiennsnöret i handen när jag ser att HÄXHATTEN står på balkongen tvärs över och röker och att karln höjer handen och vinkar till mig. Vinkar till en väldigt naken Emma med persiennsnöret i handen och en ganska påtaglig känsla av pinsamhet. Fy fy fy fy...jag vill inte.

Jag vill inte visa upp min kropp för häxhatten som inte ens har vett att låtsas att han inte ser mig när jag är totalt pucko i huvudet och tror att jag är själv på jorden.

Såhär i efterhand så är det liiite kul, men ytterst lite, jag skäms fortfarande och jag kan ju säga att mina persienner är konstant nere nu. Det är mörkläggning som gäller ;-) 

Natten och adjö!
 

Kommentarer
Postat av: Ruff

Attans, klantigt...

2009-05-19 @ 02:36:42
URL: http://jensuno.blogspot.com
Postat av: Anonym

Attans kan man säga :-P

2009-05-19 @ 12:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback