Sista natten i Linköping

Brännbollen blev korridorsfest eftersom vädergudarna inte ville vara med oss. Men vilken kväll det blev, lite småkaos, så som det ska vara :-) 

Efter en dag med grupparbete, ett antal timmar i affärer både med och utan Lovisa och Elin, kaffe på Wayne's ramlade vi in hos Elin där resten av klassen befann sig! 


Martina vill inte va med på kort :-P


Elin tröstar!


Större delar av klassen.

Kvällen bjöd på ohälsosamt mycket chips, grillad korv, Emma och Joel moffning, djupsnack, självförtroendeboost, securitasvakter och massa annat skoj.

Idag var det lite segt att komma upp, men upp kom jag och packningen för hemfärden imorgon började...vilket jäkla projekt. Blä! Tur att jag har Elin som underhåller mig :-)

Lite grupparbete och förberedelser inför opponeringen imorgon hemma hos Daniel. Kaffe och skratt, lovely! Kommer lätt sakna det nu när det är sommarlov.

Något småbakis drog jag och Andreas ut och sprang femman i Rydsspåret.
Ja, jag sprang och flåsade medens Andreas mer joggade med kontrollerad andning :-P och spurtade i uppförsbackarna och sen snällt sprang tillbaka och sällskapade med mig upp för backen sen igen.

Jag är lite stolt att jag gjorde det.
Och runt kom vi, även om han fick peppa mig ganska mycket och vi fick till och med till en spurt på slutet och Emma var som en dö sill :-)

Dusch och så begav vi oss till Sala för en sista kväll med grillning och överraskningsfirande för Joel som fyllde år. Mat blev det, lite plugg och en kär röst på telefonen. 

Det blev filmtittning och jag hängde på Simon och Josef till golfbanan, mot alla mina principer :-P
Men jag tänkte nu eller aldrig.

Efter att ha varit nära döden påväg dit pga. mina bristande höger och vänster - kunskaper anlände vi till golfbanan där regnet slutat falla och solen nästan kikade fram. Fick putta lite, bli utstyrslad i Simons kläder till golfare och jag måste säga att jag hade en mycket, mycket trevlig timme tillsammans med golfarna! 


 
Simon gör sig redo.


Emma stylad i Simons kläder och keps redo för fotografering :-)Observera golfhandsken ;-)


Suddig Josef och Emma processar sig framåt på banan.


Såhär glad kan man va när man får låtsas va golftjej!
 
Lite småkalla cyklade vi hem och fick äntligen gratta Joel med glass och presenter. 

Imorgon bär det av till Stockholm!

Bockar och tackar för en fin vår i Linköping.

Kärlek till er alla!

<3
 

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, emma då... golfbanan...

2009-06-04 @ 16:02:25
URL: http://shiverniggreen.blogspot.com
Postat av: nisan

Looking good..det är du jag på pay and play banan i sommar hjärtat!

2009-06-04 @ 16:05:38
URL: http://nisan.blogg.se/
Postat av: Emma

Anna: Ja vet, hur gick det till liksom :O Var nog för att du inte va där och hejdade mig :-P



Nis: Du får lära mig allt du kan gumman :-P När vi ska ha vår spontansommar och njuta av varenda ledig stund! Snart, snart ses vi min ängel!

2009-06-04 @ 16:09:28
Postat av: sjöjungfrun

alltid dessa jäkla "securitasvakter"... överallt, hela tiden!!!





aha... golf, då vet jag vad du röstar på i EU-valet. :-P

de är ju inte vanlig bandy.

2009-06-05 @ 11:15:53
Postat av: Anonym

haha moderatbandy är ju en av mina favoritsporter :-P Vad ska jag försvara mig med? - Det är inte som det ser ut ;-)

Du får nog fortsätta din spekulationer i mitt EU-val!

2009-06-05 @ 11:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback