Sommar...

...är det verkligen,
semester också och första semsterdagen firades med sovmorgon och chilldag,
sen kom Elin.

Min älskade Elin,
vi gav oss ut på äventyr som började som en enkel promenad,
och slutade i trälig vildmark ;-)
vi hamnade ute i skogen och hade skitkul!
Leriga och gräsiga kom vi fram till coop efter ett antal timmar.

Mat inhandlades och god dricka sen firrade vi burgare och parkerade oss med drink och mat i kvällssolen!


Drink och vinyl!




Efter några glas vin hade vi nog uttömt de flesta samtalsämnena till mina grannars glädje?



Elin fotar och missar Emmas huvud :-P



Deg?

Sen bakades det rabarberpaj och Nisan dök upp och förgyllde kvällen!
Vi kikade på Masjävlar och garvade oss igenom första halvan av filmen,
sen slutade det med att alla tre kramades i lilla soffan,
den tar i slutet den filmen.

- och inatt lämnar jag,
ja det gör jag.

Vi ger varandra så goda råd,
fina ord på vägen,
men vi lever inte som vi lär,
vi lyssnar inte alls,
 slår dövörat till.

Var finns du och var finns jag?

Vi vet båda,
egoismen,
kärleken till sig själv?

Är jag inte hel kan jag aldrig hjälpa dig.

Hjälp till självhjälp,
är det vi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback