Bjuder Stockholm farväl...


...med ett sting av vemod, jo sannerligen känns det lite i hjärtat.

För det gick så fort,
jag hann med så lite,
men jag har upplevt så mycket.
 
Nu är det dags att sätta tänderna i nästa kapitel på denna sommar.

Ännu en dag av kvalificerat chillande,
börjar bli bra på det nu :-P
fast kroppen gör ont,
när allt släpper,
det är som hela våren och början av sommaren har slagit mig i huvudet,

läser,
packar,
springer,
umgås.

Idag kom regnet när jag sprang spåret,
det totalt öste ner,
men regnet är välkommet när det resulterar i ett varmt bad med en kopp the, en bra bok och tända ljus,
regnet bjuder på mys :-)

Somnade i soffan och sen tittade Nisan förbi och pratade,
vi låg i varsin soffa och ventilerade,
fint!
Det är något som kommer saknas enormt,
kan hon inte bli en ständig inventarie i Linkan?

Nu ska jag kila över till Helena efter attt ha plockat iordning här hemma för avfärd tidigt imorgon bitti.

Blir nog nån dag på landet och sen Linköping till helgen med Elin för att plocka ner lägenheten.


...du andas frid in i min kropp och jag reser mot framtiden,
   en framtid som är min, 
   jag äger min tid och den är bara min,
   till för dig att använda.




Imorgon blir det Norrköping igen!

Vill bara säga ett grymt stort lycka till den bästa killen jag känner,
hejar på dig min vän:






Du är viktig och oersättlig även om du är långt borta, snart!

Kommentarer
Postat av: nisan

det kan hon.

2009-07-22 @ 00:09:16
URL: http://nisan.blogg.se/
Postat av: Ruff

Plocka ner lägenheten? Ska det flyttas igen?

2009-07-22 @ 10:12:00
URL: http://jensuno.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nis: Då blir jag glad!



Ruff: Ja Elin och jag skiljer oss, fast vi är fortfarande väääldigt goda vänner!

2009-07-24 @ 14:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback