Guldbaggegalan...

...blev det efter träning och pannkakor.

Johan Glans är ju också lite av en favorit, lite skoj och kika på alla kändisar och flukta lite på alla filmer...något som man kanske kan fylla helgerna med nu i vår innan värmen och solen kommer.

Jag känner också nästan att jag VILL läsa barns visuella kulturer, vad är fel nu ;-) Jag tror kapitel fyra får bli min godnattläsning: Kolla! Titta! Blickar och Sexualitet! Låter det inte spännande :D

Min telefon verkar vara frisk nu, men fortfarande inga nummer så skicka gärna ett mess eller ett mail med ditt nummer så går det lite fortare att samla in alla nummer igen. Det lär ju ta ett litet tag :-P

Nu fördjupar jag mig i min soffa och börjar min tentavecka imorgon, håll en tumme eller två!

Nattkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback