En liten lila...

...lapp med ett nummer på är riven och slängdes med bullpappret från Lovisas farmors underbart goda bullar. De två sista siffrorna är sparade, som en chans att kolla upp men inte jobba fört.
Det blir nog bäst så och sluta leva i en verklighet som inte finns, jag behöver lägga min energi på annat som min hemtenta och en flytt!

Idag har jag varit i missionskyrkan och sen cyklade jag upp till Elin där Lovisa kikade in något senare. Vi jobbade ytterst lite med kejset men pratade desto mer. Det blev både middag och kvällsfika.

Lappen är riven och allt på telefonen raderade sig utav sig självt när jag uppdaterade programvaran så nu är det borta, allt är borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback