Dag numero dos...

...ja eller egentligen är det ju dag 1 ½ men hur som haver så har den startat och jag har tentat lite mellan 8 och 9, kommit igång med B delen som just nu känns som ett stort svart moln, den ska va klar till lunch och efter det är fika med Josefine.

Appropå det här med kvicksilver, nu vet jag var dom ska göra av alla människor ;-P

- Det kvicksilverhaltiga avfall som finns kvar, totalt 1 400 ton, ska slutförvaras i Tyskland, har regeringen bestämt.

   SvD 13 januari 2009, 19.10

Yey! Åter till etniciteten, klassen och det skapade genuset (som kursansvariga glömde på tentan :O) Vad är ålder i jämförelse med GENUS!! Länge leve debatten om det skapade genuset...okej jag ska ge mig, det är bara flykt...från tentan.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Vet inget om ålder eller genus ;) men jag blir kvar i sverige för jag har bytt ut allt gift så det så!

kram

2009-01-14 @ 11:12:36
URL: http://detstoraidetlilla.blogspot.com/
Postat av: Micha

Svar: Hehe, ja tack för tipset, eller något ;) Ja, men så är det väl. Vill hon inte "bli vän" med mig, så behöver hon ju inte acceptera heller. Vi får se hur jag gör med den saken helt enkelt. Tack för din första kommenterar, ser fram emot fler sådana! Hoppas allt är bra med dig, kramar!

2009-01-14 @ 12:14:34
Postat av: Ruff

Jag vill också skriva om genus på tentan. Dom kan ju inte tjata hela jävla kursen om genus och inte låta oss skriva om det på tentan. suckers

2009-01-14 @ 15:41:15
URL: http://jensuno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback