Karlskrona

En kanonhelg i Karlskrona är till ända och jag är helt slut. 

Musiken och ensamheten får fylla på reserverna.

Helgen har bjudit på god mat, gott vin, SINGSTAR, guidad visning i Karlskrona, militärguidning, pannkakor, dans på piraten, skyltstöld, vurpor, toalettkö, många mil i bilen, prat, värme, stort hjärta, saknad, SOL, fin,fina vänner, tacksamhet, alla hjärtans dag.
 
  


Och ibland känns det som att min kärlek inte får plats,
ord och handling räcker inte,
jag bara vill,
vill att du ska förstå,
att ingenting kan jämföras,
och jag är rädd,
rädd för att förlora, 
Insikten att rädslan förlorar mer, 
för rädslan bygger murar, 
och murarna tar dig ifrån mig. 



Kommentarer
Postat av: Bea

Där gick jag ju för inte alls länge sedan!

2009-02-16 @ 16:28:39
URL: http://wordtrack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback