Vad gör du nu för tiden?


Sånt här gör jag just nu, hänger i komårdens skogar, bygger atommodeller, lär mig vätebindingar, polära kovalenta bindningar, labbar och försöker hänga med. Disskuterar barn, familjer och lär mig östgötska, ja det är lite av vad jag gör just nu.

Annars är nolle-p över, två roliga veckor, men jag är klar.

Träning i fredags och sen dans,
ja du läste rätt,
chockad?
Jag med :-)

Lovisa fick oss att gåå och dansa lindy allihopa,
så där stod vi,
Andreas, Jag, Simon, Micke och Joel,
åh vad roligt vi hade.

Trötta och svettiga kröp vi ner i soffan allihopa med kaffe och godis. Mys!

Idag blev det morgonprom, en dag på stan och städning av gamla lägenheten tillsammans med två finingar. Goa skratt och skön känsla i magen.   






Vad ska jag göra med mitt liv?
min motivation försvann.


Kommentarer
Postat av: nisan

Åh lindy hop. In my heart :D

2009-08-30 @ 19:57:18
Postat av: Anonym

Tänka sig va :D

2009-08-31 @ 08:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback