Underverk


Det har verkligen skett ett underverk,
helt otroligt,
jag fattar det inte ens själv.

Jag Emma "otåligsomengris" har sytt två förbaskade kuddfodral på symaskin :O
Alltså det kanske är svårt att förstå,
men det är helt jävla otroligt :-)

Dom är inte snygga någonstans,
och inte perfekta,
och inte vackra,
men dom är mina och jag har gjort dom och jag är så sjukt stolt!!!!!!!

Man vet aldrig vad som kan hända en onsdagskväll :D

Jag har slutfört massa projekt ikväll,
var så glad när jag kom hem idag så energin bara bubblade.

Tog tag i de lösa elsladdarna och spikade fast dom längs listerna,
kopplade in alla skarvsladdar och doser som jag köpte idag på Andreas, Antons och min stadsvandring.

Jag kan,
ja-a jag kan!




Mina kudds!!!! Jäää!




Tyget på väggen som blev lite inspiration.




Ja dom är där i soffan nånstans :-P

 - och jag vet att du inte gillar dom, 
  jag vet det,
  men vet du,
  det skiter jag i, 
  så fullständigt, 
  du har ingen rätt längre,
  inte alls.


Fick träffa Andreas idag,
och jag blir så glad,
vi chillade runt med Anton på stan så han skulle börja hitta lite, ny som han är. 

Vi mötte upp Elin och Victor för en fika på Berget...mumma kaffe!

Sen cyklel hem,
spelade Bond och sköt varandra brutalt i nån timme och Emmas standardkommentar blev:

- MEN VÄNTA....jag har inget vapen, vänta jag tryckte på fel knapp :O Skjut inte ÄN!!!! VÄNTA!!!

Andreas och Anton var snälla och sköt mig inte hela tiden, bara nästan.

När Josef kom hem satt vi i soffan och skrek lite smått, och så erkände jag mina brott av kidnappning av Josefs tröja ;-)

Så länge det finns liv så finns det hopp :-)

Imorgon ska jag sy gardiner, träffa Anna och hänga lite med Andreas kanske.

By the way så får jag läsa det jag ville i höst, nu ska jag bara knåpa ihop det sista på mitt anförande för 400 lärarstudenter...varför sa jag JAAA!?!?!?!

Nu kan faktiskt hösten få börja, glädjen är tillbaka och jag är lite kompis med mig själv igen.

...det är liksom jag och Jack Johnson, det är bara så....


Kommentarer
Postat av: nisan

dom är ju sjukt snygga- och så fint du fått det redan. du är allt en liten ernst...

2009-08-13 @ 20:59:10
URL: http://nisan.blogg.se/
Postat av: Bea

Schnygga kuddar, Emma!

2009-08-17 @ 12:27:43
URL: http://wordtrack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback