One way or another


efter en skön, slapp fast dock intensiv dag på balkongen med näsan i ekologiboken så sitter jag här på min svarta ryamatta och myser i mjukisbyxor.

Har lärt mig masssor idag, om jord, stenar och vatten.

Som tex. de två vanligaste jordmånerna i Sverige, podsol och brunjord...barrskog och lövskog, alla olika lager, förna, humus, ja you name it baby.

Och jag är lite smånervös för inte är jag nån som kan det här, men jag har faktiskt tyckt att det har varit intressant i  hela fem timmar idag. Så det kanske finns hopp! :-)

Imorgon är det föreläsning om atomen som gäller!

Har chillat omkring hela dagen och mått bra, pratat med Daniel, varit lite småbakis, myst. :D

Sen drog jag mig iväg i solen och prommade femman och så iväg för grillning i Ryd med Nollegruppen. Åh vi har så kul, vet faktiskt inte om nollan har hälften så roligt men jag skrattar så jag har ont i magen. Det är ett helt underbart gäng, verkligen! 

 
Vår allas Peter!


Peter bränner sig mer :-P


haha!


Jamenvisst!


Två sekunder innan Emma slår Andreas i huvudet?


Emma tar sig en smakbit av Andreas...Andreas..hmm jaa njuter?





Ömsesidigt ;-P

Top Gun,
Top Fun,
Va f'n är Gun?

Imorn blir det förfest med gruppen och sen får väl vi faddrar partaja själva när nollan drar på kravall!

Natt min skatt!

- lite tomt är det,
fyller mitt inre,
med värme,
med kärlek,
med mig.

Vet ingen sanning,
men den kommer så nära,
när du är här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var inte nervös hjärtat..vad är meningen med att plugga något om man redan kan det?

Kör hårt!

2009-08-20 @ 19:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback