Dricker min...


...starka kaffe, lyssnar på musik, jag laddar om.
 
Har haft en fin fin dag i kolmårdens skogar,
kom hem med barr, lera och jord överallt.

Ikväll ska det lekas,
jag ska va nykter,
jag är trött,
en väldigt tidig morgon,
en sen kväll.

Väntar på att medecinen ska lägga sig i magen,
Doktor Göran ringde igår,
jag fick min medecin som jag skulle ha för ett halvår sedan,
jag får lika ont i magen av den som för två år sedan,
fick dock lägre dos och höjer mer succesivt så jag kanske kan klara det bättre den här gången,
håller tummen.
Ännu en medecin som gör att jag inte grejar alkohol.
Är detta ett tecken?

Mjo men det var väl allt just nu,
antingen så blir det här en toppenkväll eller så är Emmas energi numera officiellt slut.

Kaffe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback