Då var det gjort... :-)


Firrade mitt tal idag med min älskade Lovisa som stöd, tack tack tack!

Och jag är nöjd, jo då det är jag, jättenöjd!

Höjde min röst och pratade från magen och höll i händerna så det inte skulla synas när dom darrade.

Vi hittade till Norrköping också,
kursen är igång,
jag har förenat grundämnen i form av modellera,
lärt mig vad grundämena har för kläder på sig :-)
Och lekt med stenar och lärt mig både, granit, gnejs och glimmer!

Jag komemr bli en naturnörd hoppas jag!

Och så nollar vi,
trivs,
stormtrivs!
 
ÄNTLIGEN!

Tack tack tack, igen!







JätteFia!!!

Ikväll ska jag sansa bort alal kakor, jäää!

Kommentarer
Postat av: nisan

stolt över dig.

2009-08-18 @ 20:38:44
URL: http://nisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback