Helg igen...

En toppenhelg igen, trött och lycklig sitter jag på mitt rum igen med tonvis av saker att ta tag i men jag ler genom tröttheten.

Helgen började i kyrkan med andrum och slutade med fullt vardagsrum med film, choklad och gos. Utvandrarna har väl aldrig varit så rolig som tillsammans med er :-)

Lördagen började med träning med en av favoritledarna och fortsatte med picnic i ett soligt Linköping:





Shopping och glass på stan tillsammans med favorittjejerna :-)

Kvällen och eftermiddagen spenderades med delar av klassen på fotbollsängarna i ett levande Ryd.
Grillning och några öl, väldigt trevligt!



Andreas & Camilla


Dom bästaste :-P


Många


Andreas

Dagen bjöd på gudstjänst följt av grillning, chill hos Andreas, Josef och Simon.
Ganska mycket beachvolleyboll på en varm sandplan, vilka sommarkänslor. Hårt lindad hand och det funkade :-)
Superkul verkligen :-)

Med sand lite överallt blev det middag i Salakollektivet och grillning igen.

Fin fina människor och jag är glad och tacksam i hjärtat, det går bra nu!

Hemma igen och dags att inse att det är time att gå upp klockan 05.30 imorgon, fast jag ser faktiskt fram emot morgondagen :-)

-

vill vara dig nära,
ger lite förmycket,
lite för snabbt,

snavar och ramlar,
reser mig,
där står du,

jag är en bland många,
men ingen är som du,
sanningen är att ingen är som jag heller,

ärlighet beskriver dig,
otålig är mitt,

så vackra.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback