Påsk


Nu är det påsk och jag har anlänt till Stockholm, känns som jag varit här jättelänge nu.
Onsdagskvällen inleddes med middag i Aplstugan med Susanna och Rebecka, mys och mycket prat, the och choklad fick vi också :-)

Skärtorsdagen spenderades hos Cattis och Hedda, oj oj vilken cooling till tjej lilla Heddisen, liten som en sparv, tyckte jag som är van med mycket större bebisar. Cattis och Jag lekte frisörsalong och jag klippte för första gången någons hela hår och färgade, kul och lite smått hysteriskt var det men vad är inte det när jag och Cattis ska göra saker och nu tillsammans med Heddisen blir det bara bättre :-)


Mammsen och Heddisen


Hedda skriker hos Emma


Tittut!


Hedda ligger där hon ska ;-)



Kvällen avslutades med äggmålning hos Helena tillsammans med Nisan och Emma. Kvällen bjöd även på nostalgitripp, gamla inspelade videofilmer från vår ljuva ungdom ;-)







Nu bär det av till landet men först en fika på Jutegården och för en titt på renovering och den nya vimpeln.



Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Haha...Hedda sov som en klubbad i flera timmar efter en dag tillsammans med Emma och allt vad det innebar. Men fasen vad snygg och nöjd hennes mamma blev ;) Tack och kramar från oss!

2009-04-10 @ 18:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback