fluringar

Det fungerar att träna, jag är helt överlycklig! Jag har tränat några pass nu och jag är INTE förkyld :-) Har precis hoppat mig igenom ett medelpass för att bota gårdagens baksmälla!

Efter ytterligare en seeeg dag på gymnasiet åkte vi hem för sista gången från Tranås den här VFU perioden och vi var glada och hela vagnen hatade oss. Arga blickar har fått en helt annan innebörd ;-)
Elin och jag cyklade hem och slappade i soffan och pratade bort några timmar innan det var dags för henne att sätta sig på tåget till stockholm.


Tim och Emma äter Marsglass, pressbyrån sålde ut för FEM KRONOR!!! det blev en tradtion.

Det blev föris här hemma med pizza och musik, jag är lite rädd för att mina grannar inte tycker om mig längre. Sen begav vi oss upp till HG, jag på cykel och dom andra med buss! Jag kom först :-P 

På HG var det ganska dött först men sen droppade det in massor med folk och jag och Andreas pratade djupt. Sen ägde vi dansgolvet i dirty dancing anda hela kvällen till kl 03.00 då vi sjöng stad i ljus. 



Andreas i mina pyjamasbyxor efter att Jossan lånat dom! Redo för HG!

Emma vaknade med ett tungt huvud, som Cattis påpekade så snällt ;-) att jag ofta gör nuförtiden :-P Men Jossan tog med mig ut på promenad och vilken fin höst vi har. Vi tog Stångån runt och såg när dom öppnade dammluckorna! 

 
När jag kom hem pep telefonen till och det blev en tur till IKEA med Micke. Ett diskställ, grytlappar och ljus i alla dess former blev resultatet. Glass hann vi med också :-) Mumma!

Nu är Emma trött, men Emma ska snart tagga till för att träffa delar av Nollegruppen hemma hos Evelina ikväll. Men först kommer Jossan och bakar och lånar min ugn,  trevligt med sällis!


Ibland önskar jag att jag fick se mig själv ur dina ögon.
Så jag förstår vad du ser,
det som jag inte ser.
En mening igår fick mig att tänka till.

Jag ser inte Emma.
Jag måste lära mig se mig själv som den jag är nu.
Emma här och nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback